Podotherapie Makkelijk Lopen

Een podotherapeut behandelt cliënten met voetklachten en klachten die voortvloeien uit het niet goed functioneren van de voeten, zoals klachten aan de knie, heup of lage rugklachten. Hierbij kan onder andere worden gedacht aan: standsafwijkingen, klachten door overbelasting, sportblessures, voetproblemen bij kinderen, nagelproblematiek, afwijking van tenen, huidaandoeningen (likdoorns en eelt), voetklachten bij Diabetes Mellitus en reuma en wondbehandelingen.

Om tot minder klachten te komen of deze te verhelpen zijn er verschillende therapiemogelijkheden: zolen, advies, orthese, voetbehandelingen, orthonyxie, taping, vilttherapie, protheses en wondbehandelingen. Tijdens de eerste afspraak zullen we vaststellen welke behandeling voor u geschikt is. Neem tijdens uw eerste afspraak ook uw identiteitsbewijs mee en schoenen die u vaak draagt.

Wilt u meer weten over wat wij voor u zouden kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op via telefoonnummer 073 - 5470019 of info@makkelijklopen.nl.

Aanwezig

We zijn in Vinkel op de dinsdag aanwezig van 8.30-17.00 uur.

Ziekte

Wegens ziekte is Lieke Schuts vanaf 8 november voor onbepaalde tijd verminderd aanwezig of helemaal afwezig in de praktijk. De spreekuren worden overgenomen door Laura Wesseling. Haar spreekuren vinden plaats op de dinsdag.

Wanneer mogelijk zal Lieke zelf weer terugkomen in de praktijk en zullen de spreekuren zoals u nu gewend bent weer opgepakt gaan worden. Onze excuses voor het ongemak en wij hopen op uw begrip.

Onze praktijk is rolstoelvriendelijk · Wij staan voor