Klachtenregeling

Heeft u een klacht?
Het kan zijn dat u ongenoegen heeft over iets wat is gebeurd – of juist niet is gebeurd – op de huisartspraktijk. Wij streven altijd naar goede zorg en proberen hierin mee te denken met de behoefte van onze patiënt. We vinden het dan ook erg vervelend als u niet tevreden bent. We staan open voor feedback en zullen samen met u kijken naar wat er niet goed is gegaan. Uiteraard met als doel om samen tot een oplossing te komen en een leermoment voor de toekomst te pakken.

We willen u vragen om uw ongenoegen direct bij ons te uiten zodat er zo snel mogelijk een oplossing gevonden kan worden. Vindt u dit lastig, dan kunt u ook het onderstaande klachtenformulier invullen. U kunt hierop aangeven of we direct contact met u op mogen nemen of dat u liever eerst een schriftelijke reactie ontvangt. We beloven dit altijd binnen 10 werkdagen te doen.

Als het niet lukt om samen het ongenoegen weg te nemen, is er de mogelijkheid om een onafhankelijke klachtenfunctionaris in te schakelen om te bemiddelen. Als het de klachtenfunctionaris ook niet lukt een uitkomst te bieden, kunt u de klacht officieel indienen bij de geschillencommissie Huisartsenzorg van de SKGE (Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg). www.skge.nl.

Klachtenformulier

Onze praktijk is rolstoelvriendelijk · Wij staan voor